Inget roligt väder

Var uppe på toa i morse efter att älsklingen hade åkt till jobbet och det var ett gråtrist väder som mötte mina ögon. Så jag letade fram min bok och la mig i sängen och läste ett 10 tal sidor innan mina ögonlock rammlade ihop för en stund.

Sitter nu i soffan och kollar ut på vädret, funderar på ifall jag ska ta en powerwalk eller köra ett pilatespass här hemma. Det är grådaskiga moln på himmlen men ibland tittar solen fram och gör sig påmind.

Det lutar emot att först köra ett pilatespass här hemma, sen fixa lunch och ifall vädet ser bra ut så får det bli en PW.
Haha vilka i-landsproblem jag har :P

Vad ska ni hitta på i dag då?
/M


Ditt ord
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

svar:

javisst, skitsurt är vad de är. I alla fall frukt, magert kött är ju samma pris på så bra skit :)

2012-04-17 @ 11:57:19
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! allt bra? :)

2012-04-17 @ 13:48:09
URL: http://bommmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0