Sovit som en kratta

I natt har jag sovit som en kratta, kom inte riktigt till ro även fast jag var helt slut i kroppen. Tror dock jag vet varför. Jag bytte nämligen täcke till ett litet tjockare och jag tror det vart för varmt för att jag skulle kunna sova bra.
Så i dag blir det till att byta tillbaka till det andra.

Tidigare i dag så jag har jag kollat igenom ams hemsida ifall det finns några jobb att söka. Jag kan ju inte påstå att man vart så speciellt munter men det är bara att kämpa vidare.

Har direkt ingen motivation till något idag, hade tänkt gå ut och gå men vänster knä känns inte okej. Jag tror jag har stretchat det benet för mkt, hoppas på att lite vila ska göra det bättre.

Nej få i sig lite lunch så kanske humöret går uppåt det är ju endå fredag idag :)
/M

Ditt ord
Postat av: Malin Westman

Sv; tack så mycket söta du :)

Desamma ^^

2012-04-27 @ 11:36:52
URL: http://malinwestman.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

Jag kan inte heller sova om det blir för varmt :)



Åh trist det där med jobbsökeri =/



kramar

2012-04-27 @ 12:06:53
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0