Lördag eller..?

Vad är det för dag i dag, visst är det lördag? Dagarna har flytit ihop sen sambon gick på julledighet. Men denna dagen lyxade vi till det och käkade en sen frukost på sultans.
 
Sambon ska snart lämna mig för att åka ut till garaget för att arbeta på bilen. Själv ska jag pyssla lite och om jag orkar kanske färga håret. Börjar nämligen få en inte allt för fin utväxt, det är en utav de negativa sakerna md att färga håret svart när man är blondin. Utväxten blir gräslig och man ser nästan tunnhårig ut vilket inte är något höjdare.
 
Vad ska ni hitta på i dag och har ni spikat några planer för nyårsafton?
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

mysigt med frukost på fik :) åh, dom hade mycket fint där iallafall.. visst har dagarna flutit ihop :P dock jobbade Tobbe torsdag o fredag och jag igår men ändå rörigt med alla röda dagar osv. Idag ska vi på fest men jag mår inte sådär tipptopp. nyår är det bara middag hos svärföräldrarna som gäller :) inga planer för kvällen.. ni då?

2012-12-29 @ 12:50:34
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0