Vinterland

Hade en jätte mysig julafton ute i forssjö med en massa god mat. Tog bara lite utav allt jag tycke var gott men ändå så vart man proppmätt.
 
T fick en massa fina julklappar men bäst tyckte han om bilarna, allt annat var typ ointressant. Han var på bra humör och racade runt även fast han hade feber.
 
När sambon och jag kom hem till oss senare på kvällen så myste vi i soffan och bytte julklappar. Vi vart båda nöjda med allt fint vi fick. Lägger upp bild på det senare men jag fick ialla fall hårblommor, en ring, fotopapper och en fin kofta av honom ❤  Utav mig fick sambon en t-shirt, en rolig ölmagnet, en snusdosa där det står raggar snus på och en flaska med sailor jerry rom.
 
Det har tydligen snöat bra mkt under natten för i dag är det massvis med snö ut, snöar än gör det också. Ska strax fixa till oss och gå hem till mina föräldrar det det bjuds på lite julmat.
/M
 
T:s favoritjulklapp

Ditt ord
Postat av: Malin

tack detsamma till dig, såg på instagram! super snygg ju! härligt att ni hade en bra o mysig dag! våran var mysig med men vart lite dålig på kvällen men vi gick hem när alla åkte så mös vi framför film :)

2012-12-25 @ 11:22:50
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Malin

hahahahaha nejtack inge mer julmat här xD ^^ nu kan jag rulla ett tag framöver.. var sugen på promenad underdagen men det är snöstorm xD så gick det men den ;) får se om det kanske lugnar sig. eftersom bägge två är krassliga ännu så blir det nog film och mys. fick våffeljärn till att göra belgiska våfflor igår så kanske ska inviga det ^^ hehe! fick du några roliga klappar igår? jag fick massa fina/bra saker. fast uppskattade sällskapet mest :D

2012-12-25 @ 11:43:12
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0