Har våren kommit..?

Gick en sväng på stan förut med min mor och det var riktigt härligt väder ute. Solen lyste och det var plusgrader, känns nästan som att våren har kommit. Dock vi ska nog inte hoppas på för mkt för oftast burkar det sluta med att man bli besviken när bakslaget kommer. Men tills dess så är det lika bra att njut av det fina vädret.

Efter stan tog jag en fika hemma hos mina föräldrar sen körde jag upp min mor till willys så hon kunde storhandla. Nu har jag kommit hem och skall strax ta tag i vardagssysslorna. Skall även leta upp en bild på någon snygg frisyr till älsklingen då han ska till frissan och klippa i sig i dag.

Nä dags att lyfta på arslet och få lite gjort. Ni får ha en trevlig torsdag :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0