Lördag - en enda lång fika

Dagen började med en massa mys i sängen med hjärtat. Sen åkte jag ner på stan en sväng, fick dock skrapa av rutorna på bilen då det hade varit svinkallt ute under natten. Det var precis så bilen var villig att starta men sen så gick hon som en klocka.

Älsklingen åkte med mig ut till sköldinge då hans bil vägrade att starta. Så i morrn ska han skruva bort batteriet och sätta det på laddning så kanske hans bil blir lite gladare. Dumpade ialla fall av honom vid garaget och själv åkte jag hem till min kusin.

Vi tog en fika och tjattrade om allt mellan himmel och jord. Vi har ju inte setts sen innan julas så det fanns en hel del att prata och tycka till om. Hon visade mig ett par skit snygga högklackade skor och jag dog nästan lite. De ska vi nog klicka hem inom en snar framtid.

Tjatade lite på henne och hennes man att de ska med oss på live and jive och det ser lovande ut. De skulle bara försöka få barnvakt först, hoppas hoppas. Lyckas de med det så blir det förfest hemma hos oss innan vi safiren.

4 timmar och jag vet inte hur många vaniljrån senare åkte jag och hämtade upp hjärtat. Åkte sen in till stan och köpte thai mat till middag. Och resten av kvällen har varit lugn, lyssnat på lite musik och nu slänger vi ett öga på teven.
/M


Min älskade underbara kusin :)

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0