Dag 14

Min favorit serie.

Jag har en del serier som jag följer med min favorit blir nog The Big Bang Theory. En mycket rolig serie som verkligen får än att skratta.

Serien kretsar kring fem karaktärer: två genialiska rumskamrater som arbetar vid California Institute Of Technology. Leonard är experimentalfysikern och Sheldon som är teoretiska fysikern, deras granne tvärs över hallen Penny. Hon är en blond servetris och aspirerande skådespelerska; och sen är det Leonard och Sheldons lika nördiga och socialt tafatta medarbetare och vänner Howard Wolowitz, en flygingenjör och Rajesh Koothrappali, en astrofysiker. De fyra killarnas nördighet och intellekt kontrasterar med Pennys sociala färdigheter och sunda förnuft.





Andra serier jag brukar följa är; Grimm, Suburgatory och The walking dead.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0