Dag 25

En nytagen bild plus tio fakta om mig själv!


1. Jag tycker om att städa och ser det som en skön avkoppling
2. Älskar att skämma bort mina nära och kära på olika sätt
3. Tycker om att baka fika bröd men tycker inte det är lika gott att äta det
4. Älskar att få massage, bli kliad på ryggen och fötterna
5. Har lätt för att gråta till sorliga program/filmer
6. Jag har inga problem med att driva med mig själv
7. Jag bara älskar skor, speciellt högklackade skor
8. Jag tycker om lukten av bensin, motorolja och rostskydsmedel
9. Jag älskar doften av älsklingen hugo boss parfym, blir helt till mig när han har den på sig :P
10. Jag är helt tokig i sushi och sallader


Ditt ord
Postat av: Melissa Lavali - Från Åre till småland

Tassar in och önskar dig en trevlig helg :)

Följas via bloglovin?



-----------------------

..::Fotobloggen - minus 20 kg utan diet & utan gym::..

2012-01-27 @ 19:02:35
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa Lavali - Från Åre till småland

sv: hehe låter klokt. Jag la in dig bland favoriter, gillar 50 talet och drar mig inte för att fixa till mig när de bjuds på det. Köpt en perfekt 50tals klänning men som är förliten just nu :( Men hoppas kunna ha den i sommar.

2012-01-28 @ 10:11:08
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa Lavali - Från Åre till småland

sv: ja exakt, man kan verkligen känna sig sexigt kvinnlig :)

Tänkte slänga ut lite bilder sen de gånger jag fixat mig, vart så sugen på de när jag kom in hit :D

hehe de där 10 sanningarna kunde ha vart mina också, helt klockrena, utom hugo boss då, här är de axe som används av karln

2012-01-28 @ 12:22:09
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0