Lördags shopping

Lördag och vi starde denna dag men sovmorgon och mys i sängen. När vi väl hade kommit upp ur sängen så åkte hjärtat till garaget. Jag själv styrde bilen först mot öb och sen ner mot stan.

Uppe på öb handlade jag lite div saker som tandkräm och hushållspapper, sånt som brukar gå åt. Nere på stan så tog jag en sväng in på hm. Hittade ett par skit snygga svarta byxor som fick följa med hem, bra pris var det på de också 99 kr.

Tog en snabb runda inne på åhléns och hittad ett snyggt ljusfat i skiffer som jag inhandlade. Efter det köpte jag med mig lite sushi hem till lunch. Efter att ha mumsat i mig det så tog jag tag i disken och sen fixade jag med det nya ljusfatet.

Hade ett stort rosa/lila ljusfat på köksbordet men tyckte det var för stort så jag byte ut det mot skiffer fatet jag köpte inne på åhléns. Jag vart rikigt nöjd med resultatet, skall lägga upp före och efter bild sen på det.
/M


De svarta byxorna från hm som jag köpte idag

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0