Inrednings saker från Ellos

Det finns så mycket fina inrednings saker och sängkläder som man skulle vilja köpa på sig. Synd bara att plånboken inte är tillräckligt tjock och att man inte har ett stort hus som man kan inredan och fylla med saker.
 
Men drömma sig bort det kan man ju alltid göra, det är precis det jag nyss har gjort :) Hittade en hel del fina saker på Ellos sida som jag inte skulle tacka nej till.
 
Här nedan för kommer ett lite kollage på några utav alla fina saker jag skulle kunna tänka mig.
/M
 

 

Ditt ord
Postat av: Lillgarden

Fin fina saker du hittat!

Sv: Tack så mycket! Man blir så glad när man får dina söta kommentarer! :)
Sovit länge idag så nu är man utvilad och redo för äventyr! :)

Ha en fin helg fina du!

2012-07-21 @ 09:46:40
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0