Tips på bra deodorant

Finns det något träligare och irriterande än att få deo fläckar på kläderna. Man har bråttom och kladdar på lite deo under armarna och slänger sen på sig ett linne/topp gärna mörk och får de där vita fula fläckarna.
 
Men nu kan man säga hej då till de där fläckarna då Nivea har kommit ut med en ny deodorant för svarta/vita kläder som inte ska lämna fläckar på kläderna.
 
Den heter Nivea Black & White clear roll-on och kostar under 50 kr och den finns på åhléns och de flesta mataffärer. Jag kan verkligen rekomendera den då jag inte har fått några fläckar på mina kläder när jag använder den. För jag brukar oftast ha så bråttom att jag kastar på mig linnet 5 sek efter att jag använt deodoranten.
 
Så vill ni vara på den säkra sidan och inte få några fläckar på kläderna så tycker jag ni ska köpa denna deo.
/M
 


Ditt ord
Postat av: hanna ♡

tack, desamma! gör du idag?

2012-07-03 @ 09:16:58
URL: http://heaa.blogg.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

den är bra :D

2012-07-04 @ 01:11:20
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0