Spara burk

Tog en sväng inne på röda korset och hittade en fin glasbruk för 10 kr som fick följa med hem. Har nämligen bestämt mig för att alla lösa kronor och små sedlar som jag har i plånboken ska jag spara.

Är nämligen sugen på att köpa ett par snygga byxor från shock samt göra en till tatuering. Så de pengarna ska jag spra ihop till de och för att jag inte ska röra de så tänker jag lägga de i den där glasburken.

Den är fin i sig men jag kände att jag ville fixa till den lite så jag satte några pärlor på en ståltråd som jag sen virade runt burken. Skrev sen en fin lapp där det står vad pengarna är tänkta till så jag inte ska nalla i burken ^^ Satte fast lappen men ett fint snöre och voilá så har du en snygg sbarburk :)
/M


Fina burken jag hittade på röda korset


Efter att jag hade fixat till den lite :)

Ditt ord
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt att höra :D

2012-06-04 @ 15:19:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaaa, och supergoda var dom oxå! :)

Hoppas du fått en bra start på veckan.

2012-06-04 @ 15:20:47
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0