Stan

Vart en runda på stan, kollade i en massa affärer och provade kläder med min mor. Köpte frimärke så jag kunde posta mitt brev till Polismyndigheten i Sörmland. Ni behöver inte vara oroliga, det är inget som har hänt utan de har ett jobb ute som jag har sökt. Tror dock inte att jag har så stor chans att få det men va fan man måste ju testa och se :P

Var på apoteket och diclofenac(värktablett) då jag ska knapra i mig 4 st sådana samt 3 alvedon i morrn innan jag ska till sjukhuset. Måste gå upp kl 5 i morrn för att ta tabletterna samt dubbelduscha och som inte det räker så ska jag fasta från kl 23 i kväll.

Men nu har jag precis tryckt i mig en god lunch, tunnbrödsrullar med tonfiskröra och ett stort glas vatten med citron skiva i.

Nu ska jag strax slita mig från datorn och bädda rent i sängen då det måste vara rena sängkläder smat byta ut mina handdukar då allt måste vara rent och fräsch efter som jag ska operera mig i morrn.
/M



En del utav min "frukost" i morrn

Ditt ord
Postat av: anna

hihi tack jaaa, jag kan säga att jag har velat göra detta under flera år :) har gjort de en gång förr i sthlm and Ill fucking love it :D

2012-03-22 @ 13:31:04
URL: http://nattstad.se/sexynaughtyme
Postat av: anna

haha jaa så sov han som valp :) nu är han för stor så ryms inte så där i soffan å nu har han sin egen bädd att sova i hahah ;D haha jaaa eller haft nackspärr som faaan :P

2012-03-22 @ 13:35:27
URL: http://nattstad.se/sexynaughtyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0