Bena är som klubbor

Är helt mör i bena, de kändes som klubbor när jag skulle gå ner till arbetsförmedlingen förut. Mötet där var rätt så givande och de som höll i det var riktigt bra :)

Efter mötet vart det raka vägen till köttaffären och handla på sig lite smått och gott. Gick hem till mina föräldrar sen då jag skulle hämta min pajform och en skål.

Det slutade med att mamma och jag tog en sväng upp till willys för lite handling. Landade hemma för en lite stund sen. Har käkat lunch och nu ska jag bara slappa, villa upp bena lite :P
/M

Ditt ord
Postat av: malin

haha samma med mina ben ^^ vet inte om de ska bäre eller brista snart :O haft gångschema hela dagen + att jag gick hem från sista kunden innan lunch och sista kunden innan jag sluta.. sköönt men lagomt mör!

2012-05-29 @ 15:54:52
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0