Armar som spagetti

Det var ett härligt gympass på 45 minuter där armar och mage fick sig en omgång. Så nu känns armarna som spagetti ^^
 
Åkte iväg och handlade på en gång sen, skönt att få det mesta avklarat när man endå är på språng så att säga. Fick bli pasta och tonfikssallad som jag precis har tryckt i mig, nu ska jag slänga ett lite öga på teve innan det blir duschen.
 
Ska roa mig med disken sen innan det bär av ner på stan för att ta en fika med några vänner. Kvällen ser ut att bli lugn så man kanske skulle ta och rensa och sortera garderoben. Har lixom inte fått arslet ur vagnen och gjort det på bra länge.
 
/M
 

Ditt ord
Postat av: malin

hahahaha ungefär så mina armar lär kännas nu efter några veckors vilande.. har redan träningsvärk dessutom xD mysigt med fika & vänners sällskap. synd vi bor en bit ifrån varann så man inte kan ses oftare :/ jotack mensvärk hade jag gärna sluppit kan jag lova.. men men det går över snabbt igen även om amn får stå ut med eländet varje månad ^^

2012-10-08 @ 12:00:21
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0