Halv seg dag

Det har varit en halv seg dag med tråkigt väder ute. Vart en sväng ner på stan och beställt klipptid åt både mig och karln. Han börjar bli långhårt och jag behöver toppa mitt hår så det kan växa sig längre och starkare.
 

Hängde upp det nya duschdrapperiet jag köpte i dag, fick blir ett grått då det är flott haha. Annars så har jag tagit det lungt, spanat efter jobb och tittat på teve.
 
Fixade till en super god middag som idag bestod utav lasagne som jag krydda med lite cayennepeppar, paprikapulver och stark chilisås.
 
Var hemma hos mina föräldrar en sväng då mamma hade hämtat ut vårat paket från hm där mina nya fina skor låg. De var grymt snygga och sköna, kommer bli en favorit att traska runt i nu i höst. Beställde även en tröja som också kommer att bli en favorit.
 
Karln är ute i garaget så jag har lite egentid, så jag ska slänga mig i soffan men en bra bok. Sak även kolla på djurakuten kl halv 8 som går på kanal 3. Blir även några koppar teé då halsen börjar bli lite öm, hoppas några koppar med teé med honung ska göra susen :)
/M
 



Ditt ord
Postat av: Cassie

Tips; honung förlorar sin "medicinska" effekt om man lägger den i något varmt, t.ex te, därför bör man göra bäst i att äta den enskilt och precis som den är. Kan tänkas för sött, men jag fick höra det på Nyhetsmorgon, och har därför gjort det därefter. Hoppas du kryar på dig!

Svar: Åh tack för tipset! Ska ta och testa det :)
Maddiie

2012-09-04 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0