Nu känner jag mig redo för denna måndag

Morgon promenad med madde är avklarad. Har suttit i soffan en stud och varvat ner med ett glas vatten. Blir hallon smoothie till frukost sen.
 
Ska ner en sväng på stan sen och lämna in papper till F-kassan sen ska jag förbi min frissa en sväng. Måste dammsuga av lägenheten då jag inte orkade det i går.
 
Komma på något att äta till lunch, förbereda middagen och sen ska vi iväg och titta på en lägenhet ikväll för skoj skull. Bra att kolla på många olika lägenheter så man vet vad man inte vill ha :P
 
Ja det är väl på ett ungefär så min måndag kommer att se ut.
Vad har ni för planer för dagen?
/M
 



Ditt ord
Postat av: malin

smoothie tog jag med i morse.. i gröten ^^ haha ville ha både och men hade smoothien istället för mjölk till gröten :D mohahaha! jaa man lär ju testa sig fram.. vilken är din orginalfärg? vad spännande att kika på lägenhet :D

2012-09-10 @ 13:04:13
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Sara

Ser gott ut!

2012-09-11 @ 08:00:56
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0