Redo redon nu kör vi

Träningskläderna är på, fukosten ligger i magen och ska få jäsa någon minut till. Sen jävlar drar jag till gymmet för att köra lite armar, axlar och bröst.
 
Ben ska få vila lite då jag vart lite väl manisk på löpbandet i lördagskväll och pushade mig själv till att gå 1 km under 8 minuter. Lyckades men jävlar vilket tempo man fick i, men lyckades få till tiden 7,45.
 
Blir en sväng till tippen i dag och sen ska jag umgås med min mor. Vi ska kolla lite på mitt balkong projekt samt att vi skulle kolla på utemöbler till henne och pappas uteplats.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

skönt, jag var också iväg till gymmet nu på morgonen :) åååh duktigt att kämpa så.. det krävs lite tempo ja ^^ tycker det är lite otäckt när benen är möra o man knappt hänger med farten ^^ haha hoppas du får en bra dag med mor din :D

2013-04-08 @ 11:06:41
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Malin

åh det förstår jag.. hahaha det som finns så mycket snygga utemöbler! :D om man ändå bara hade haft platsen för det! :O du! vad hette sådan flaska i trähållare som du måla vitt förr? minns att du nämnde (något på B?!) tänkte jag skulle leta ^^

2013-04-08 @ 13:59:37
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0