För få timmars sammanhängande sömn

Vart helt slut igår när det var dags att krypa ner och sova. Men inte sov jag bättre för det utan vaknade var och varannan timme. Lyckades inte komma till ro så det vart inte så många timmars sammanhängande sömn men det får man väl ta igen sen när man är gammal.
 
Efter jobbet så åkte jag till gymmet där jag försökte mörda mina triceps så gott jag orkade. Tror jag lyckades rätt bra då armarna är som spagetti haha.
 
Har nyss käkat lite thai mat till lunch och ska strax hitta orken till att ta tag i disken. Kan ju säga att det lockar inte för fem öre.
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

tack, det har gått bra :D åh! thaimaaat<3 vart inte mindre hungrig nu! hoppas du haft en bra dag so far :D

2013-08-20 @ 15:27:16
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Rockabilly Lady

Åh vad gott det ser ut :D

2013-08-23 @ 19:27:44
URL: http://hotrodgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0