Barr till huset och produkter till barret

Det har varit grå trist väder med regn större delen av dagen. Inte värden roligast väder men det gjorde inte oss så mkt för vi tog en snabb sväng till norrköping. 
 
Köpte en fin kungsgran på bauhaus samt lite glitter och ljusslinga till den. Får se ifall vi pyntar granen ikväll eller i morrn. 
 
Kikade igenom lite butiker men kom bara ut med ett par snygga tighta svarta jeans från carlings. Kan väl inte påstå att behovet av kläder är så stor då garderoben är väl fylld. Men som sagt ett par svarta jeans kan man inte få för mkt av.
 
Orken till att tvätta och städa igår infanns sig inte utan det vart till att powernapa i soffan istället. Ljudet av regn och GTA 5 kan göra en väldigt sömnig. Men i dag så fixade jag allt det så det kan strykas från checklistan. 
 
Klickade hem en platt/locktång samt ett bra shampoo som sak få mitt hår att må bra och älska mig igen. 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

åh en ny plattång vore inte fel.. haft min sedan jag var 15 xD nya kläder kan man inte heller få för mycket av ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0