Godmorgon 2013

Kom i säng vid 2 tiden i natt, det var ett bra tag sen man var uppe så länge. Vaknade vid halv 8 i morse av halsbränna. Men efter ett glas samarin kunde jag krypa ner i sängen och sova några timmar till.
 
Nu sitter vi i soffan med varsin kopp te och tittar på macgyver som man tyckte var världs cool när man var liten. Ska hem en sväng till mina föräldrar, mamma och jag ska ut på en lite road trip.
 
Hoppas ni alla hade en bra kväll i går och att ni inte mår allt för dåligt i dag.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

samma här en ifrån både miljonen och bilen... så surt när de vart 47 istället för 46 :O hahaha! men jag tycker spänningen gör mycket :P har du några mål för året? :) åååh vad är det för jobb? håller tummarna! jag kan tänka mig att de kändes :/

2013-01-01 @ 13:58:51
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0