Make it burn!

God morgon, måndag och en ny vecka med nya möjligheter. Nya tiden att vakna på är tydligen 4.35, vart fan gick det fel någon stans?!
 
Tack och lov som kunde jag somna om annars hade det varit illa. Det hade väl varit en sak ifall man ställt klockan på larm så dags för att man ska upp och göra något men att vakna självmant då är inte okej.
 
Den dagliga svängen till gymmet har jag redan hunnit med, vart rumpa och ben i dag. Körde en massa rumpövningar tills det brände i musklerna. Att ta sig upp för trappan sen till lägenheten var ingen dans på rosor med spagetti ben.
 
Planer för dagen är att städa, ta en sväng in på åhléns och se ifall jag hittar något skoj. Har ni något skoj inplanerat i dag?
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Verkligen tur att du kunde somna om.

Tack, önskar dig desamma (:

2013-06-17 @ 09:05:27
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Camilla Nordstedt

Aha låter härligt, vad för tränings pass blev det igår då? :)
Nja igår tittade jag på 2 nya avsnitt på Teen Wolf, dom släppte säsong 3 för några dagarsen tillbaka.
Annars gjorde jag inte så jätte mycket ^^

2013-06-17 @ 15:19:52
URL: http://misscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0