När alla ligger bakis

Efter att jag gick av mitt 24 timmars pass i går kl 14 så åkte vi och handlade lite gott till middagen. Grillade ute hos svärföräldrarna och hade det riktigt mysigt.
 
Vädret visade sig från sin bästa sida i går även fast det stund tals såg ut som det skulle blåsa upp till regn. Åkte hem vid 21 tiden för att slappa i soffan och bara vara.
 
Vid tolvtiden på natten åkte jag och hämtade mina föräldrar hos min moster och körde hem de. Sen vart det sängen för mig och gubben.
 
Planen för i dag var att åka till gymmet vid 8 tiden men när klockan ringde bestämde vi oss för en välbehövlig sovmorgon. Vid 10 klev vi in på gymmet där det nästan var ekande tomt, de flesta ligger nog bakis i dag. 
 
Sen har vi tagit ett race här hemma och städat. Det har glömts bort lite under veckan som varit då det har varit en hel del att fixa med husköpet.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ni var inte ensamma om att ta sovmorgon! :P

2013-06-22 @ 14:09:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0