Lördag

Härligt att vakna till en solig dag :) Frukosten ligger i magen, vart yoghurt med musli och färska jordgubbar. Det kändes nästan för en sekund som sommar.
 
Sambon och jag ska ner på stan sen och köpa en god köttbit tills i morrn då vi ska grilla. Sen funderar jag på ifall man skulle ta och tvätta av bilen, den är så skitig så man knappt ser vad det är för färg på den.
 
Blir en sväng hem till mamma sen, vi ska kolla igenom min deklaration. Efter det ska jag baka cheesecake som vi ska ha till efterrätt i morrn.
 
Ja det är väl på ett ungefär så min dag kommer se ut. Vad ska ni hitta på för nått i dag? Några som ska till elmia?
/M
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Åhh grilla vad gott (:
Har mest jobbat, men idag blir det lite påskbord och så.

2013-03-30 @ 10:58:47
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0