Snart har hela dagen gått..

Snart så har hela dagen gått och vi har inte gjort mycket vettigt i dag. Sambon har ialla fall varit duktig och diskat samt kört en maskin tvätt.
 
Mitt försökt till att vara duktigt sträckte sig till att hänga upp maskinen med tvätt samt sätta igång en ny. För övrigt  så har jag mest hängt i soffan framför datorn, läst bloggar och googlat på lite spännande saker.
 
Många roliga planer som dök upp i huvudet, några blir nog till att genomföra innom en snar framtid. Ska se ifall jag kan få min sambo till att plocka ner ena sherlock holmes filmen till datorn då det är nada bra programm som visas på teve ikväll.
 
Annars så laddar vi både inför den nya arbetsveckan som drar igång i morrn, karl jobbar dag och själv kliver jag på mitt eftermiddags/nattpass kl 13 i morrn. Så det får blir till att pussa lite extra på honom innan han åker till jobbet i morgon då vi inte kommer ses förens han kommer hem på tisdag eftermiddag.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Fernlund

jag kikar in här och ger dig en komplimang.
riktigt fin blogg du har (: .

2013-03-03 @ 20:20:38
URL: http://rightpicture.blogg.se
Postat av: MissC

Man behöver sådanna dagar ibland.

2013-03-03 @ 21:51:55
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0