Energi depåerna är låga

Mina energi depåer är låga och känner mig allmänt nere. Det mesta känns som blä hä i dag men jag tror det är vädret som spökar. Igen bliv väl direkt uppåt utav regnväder.
 
Var hemma hos min mor förut och lånade telefone. Inte fick jag skälla heller och jag som hade laddat upp för det. Utan killen jag pratade med var trevlig men lät en aningen nervös så jag försökte låta så trevlig som möjligt även fast jag var grymt irriteraden. Men det ser ut som allt kommer lösa sig smidigt annars så kommer jag få ett minder utbrott.
 
Ska strax ta tag i disken innan jag ska sätta mig ner i soffan och njuta utav lite goda jordgubbar som jag köpte när jag var uppe på willys :) Sen ska jobbväskan packas inför mitt 22 timmars pass.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Teres

Hej på dig det var ett tag sedan.!
Hoppas allt är bra med dig fin blogg du har :) <3

2013-05-23 @ 13:32:19
URL: http://lellbergstrom.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0