Kan knappt gå

Det var en dödstrött tjej som med nöd och näppe tog sig ur sängen i morse. Karln var inte heller pigg, fick nästan sparka honom ur sängen.
 
Jag piggnade till när jag kom till jobbet och ännu en gång så flög arbetsdagen förbi bara så där hux flux. Har dock haft grym träningsvärk i lårmusklerna efter att jag körde sumo squats med kettlebell. Kan knappt gå, sätta mig eller resa på mig utan att göra en liten grimars.
 
Passade på att köpte ett par nya jobbskor i dag då det kom en försäljare till jobbet. Bra skor är A och O i vårt arbete då vi går rätt så mycket. 
 
Karln hade maten klar när jag kom hem, vart en super smarrig korvstroganoff med makaroner. Kom nyss ut från en skön dusch, körde en vårdande hårinpackning och smörjde in kroppen. 
 
Nu ska jag leta efter lite tatueringsinspiration för det spritter i kroppen efter lite bläck.
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0