Känner mig duktig

Åter igen vart det en natt med lite sömn då hostan kom på besök. Men jag känner mig duktig som har hunnit och orkat med allt jag gjort i dag. 
 
Efter frukosten i morse vart det ett besök på tippen för att kasta lite skräp innan jag åkte ner på stan. Kom ut från hm men en ny behå, topp och ett par mysiga pyjamasbyxor. 
 
Träffade mamma på åhléns så gjorde henne sällskap på stan en stund innan jag åkte hem. Väl hemma höll sambon och svärfar på att lasta in ved i skåpbilen.
 
Själv svirade jag om till träningskläder, knatade först bort till svärföräldrarna på kaffe. Sen vart det en lite promenad, julpyntade lite när jag kom hem. 
 
Vi fixade go middag i form av pommes, lövbiff och beasås. Somnade i soffan en stund och när jag hade vaknat till liv så fick jag för mig att göra chokladmousse smaksatt med konjak. 
 
Älsklingen började med sina lussekatter och jag passade på att dammsuga huset och sen göra en hemmagjord tomatsoppa. 
 
Nu blir det till att glo på brittisk deckare och så får jag ju inte glöma att prova chokladmousset, måste ju se om det vart gott med konjak i. 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Retro

Mysigt! Bor ni i hus nu? :)

2013-11-30 @ 21:41:57
URL: http://johannasretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0