Sådan underbar känsla

Karln och jag var hemma en sväng hos min moster och hennes sambo igår. Snackade lite skit och kikade på en datorn han skulle sälja som bara var 1 månad gammal. Bestämde mig för att köpa den då min dator mest bråkar med mig. 
 
I morse vart det sovmorgon innan jag åkte iväg till gymmet för att träna lite ben. Det var sådan härlig känsla att kliva in på gymmet efter ca 1 månads uppehåll. Efter passet så var bena lagom möra men ack så härligt det var. 
 
Väl hemma höll vi på lite i trädgården, beskar äppelträden i den mån vi kunde. Sen vart det duschen och en färgbomb i håret innan det vart en eftermiddags lur i soffan. 
 
Svärföräldrarna kom över på en fika sen när de åkt fixade vi till lite käk. Resten va kvällen blir lugn, ska dippa lite morötter och titta på engelsk deckare :)
 
 
 
Köpte dem här snygga hallmattan från rusta igår 

Ditt ord
Postat av: Malin

härligt med ny dator.. måste också införskaffa mig en ny då denna flimrar rött i skärmen då & då ^^ haha! fast idag ska vi åka och köpa en mobil som jag får i tidig julklapp. stod mellan det och surfplatta men kan inte leva utan mobil.. har ju en gammal tegelsten jag fick utav en vän men den har varken internet eller instagram ^^ ;D

Svar: ja mobilen har man ju större användning utav för den kan man ju lätt ta med sig överallt :) vad blir det för mobil?
Maddiie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0