Var patient i dag

Mer än halva arbetsveckan är gjord, woho! I dag jobbade jag inte bara med patienter utan var även själv patient. En utav tandhygenisterna skrapade bort lite tandsten som jag hade i över/underkäken i fronten då tandköttet var lite inflammerat där. 
 
Hon rundade av den inte allt för sköna behandlingen med att polera tänderna så det var riktigt rena och fina. Så nu jäklar kommer inflammationen att försvinna. 
 
Annars har dagen rullat på som vanligt. Det är riktigt skön att det fortfarande är ljust ute när man åker hem, märks att vi går mot ljusare tider. 
 
Sambon är i garagte och själv har jag bäddat ner mig i soffan. Funderar på att göra en macka samt en stor kopp teé då jag är en aningne frusen. 
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockaholicdoll

Weeei tack och bok precis sådana jag letade efter :)

2014-02-19 @ 21:37:34
URL: http://nattstad.se/rockaholicdoll
Postat av: Henrik Olsson

Vad skönt att inflammationen ger med sig!! :)

2014-02-20 @ 04:29:56
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0