Go frukost!

Den här onsdagen har gått fort men sen så hade vi ju också möte på jobbet som gjorde att tiden gick lite snabbare. Några utav mina arbetskamrater fyllde år för ett tag sen så de bjöd på smörgåstårat till frukostfikat. En riktig go frukost men andra ord. 
 
Jag var mätt resten utav dagen så lunchlådan vart orörd och istället var det en liten skål med yogurt bara för att få i sig något då eftermiddagsfikat inte är förens kl 15 om dagarna. 
 
Var skapligt sen när jag kom hem så efter middagen la jag mig i soffan och lyssnade på musik. Hamnade i någon dvala så jag reagerade knapt när hemtelefonen ringde och sambon sa till mig. Så det slutade med att han fick svara. 
 
Nu har jag vaknat någorlunda till liv så ska strax leta fram en ny deckare att sätta tänderna i då det inte var något bra på teven ikväll. 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Åh, nu blev jag sugen på smörgåstårta!! :)

Sv: Tack för tipset! :)

2014-01-30 @ 10:06:53
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emma

Mums!

2014-01-30 @ 14:05:25
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0