En tur på stan

Grabben vaknade kl 6 i morse och var hungrig. Satte mig ute i soffan och matade honom samt lyssnade på regnet som härjade utanför.

Vid 10 tiden åkte jag och Loke in till stan och mötte upp mormor. Vi tog en sväng på stan då jag var på jakt efter ett par jeans. 

Hittade ett par på Kappahl samt ett par byxor till grabben som vi slog till på.

Passade på att handla köttfärs och fylla upp frysen med. Sen vart det hem till mormor och morfar för att käka lunch då både Loke och jag började bli hungriga.

Resten av dagen så har vi varit hemma och bara myst. Svärföräldrarna kom över en sväng nu i kväll. Och nu blir det mer bebismys då lillkillen har vaknat till i sitt babynest. 

Mormor & Loke 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0