💤💤💤

Åh vad kallt det var ute i dag. Underställströja och tjocka strumpbyxor under jeansen gick åka på idag.

Lilla hjärtat och jag åkte in till mina föräldrar och firade pappa/morfar i förskott. Han fick en burk hallonsylt och en hemmagjord rulltårta.

Tog en fika hos de innan jag tog en sväng på stan för att köpa fler pyjamaser åt grabben. Medans jag var ute i kylan fick han stanna kvar hos mormor och morfar. 

Resten av dagen har varit lugn. Har tagit tag i träningen, ställde mig på löpbandet och tog en pw på 3 km. 

Nu sitter vi och tittar på tv och lilla hjärtat har slocknat och sover som en stock i mitt knä. 
                                      

Ditt ord
Postat av: Cissi

Låter som en bra dag ;) här är det också jättekallt

2016-01-12 @ 16:55:32
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0