Vilket år!

Det skrivs inte här så ofta och det beror på att jag dels har en liten grabb som tar upp min tid och att suget på att skriva har försvunnit.

Min jul har varit lugn och skön. Lika så vart vårat nyår. Vi firade in 2016 hemma i myskläder med en liten grabb i famnen.

Så vad bjöd 2015 på då? Vi sa farväl till sambons låsas farfar. Såg dropkick murphys live i sthlm. 

Var på live and jive. Gick på bröllop då svågern gifte sig. 

Vi plussade och berättade för våra familjer att vi skulle få barn. Hann med den årliga släktträffen i stjärnhov.

Åkt mycket jänkare. Umgåtts med vänner och familj.

I slutet av oktober började ett nytt kapitel i mitt/vårt liv när vi fick våran lilla grabb. 

Vad har 2016 att bjuda på då? 
Bra fråga, det ändå jag vet är att vi ska döpa våran fina Loke i februari. 

Några bilder som sammanfattar mitt 2015 👇


Ditt ord
Postat av: Anna

Åh, grattis :D Härligt med en liten :) http://villemo.webblogg.se/2016/february/jag-vagrar.html

2016-02-24 @ 15:38:02
URL: http://villemo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0