Fullt ös

Igår var det den 21/9 vilket innebär att våran inte så lilla grabb vart hela 11 månader gammal. 

De där månadera har flugit fram, tycker inte det var så länge sedan vi låg på bb med honom. 

Denna dagen har det vart fullt ös nästan hela tiden. Ja förutom när jag passade på att vila med grabben på förmiddagen. Det är ju så mysigt att ligga bredvid honom i våran stora säng och höra honom sussa så sött. 
                      

Annars har vi varit iväg och hämtat ut ett paket. Tagit en promenad med svärmor/farmor, bjöd på kaffe och lite lek sen. 

Grabben tog eftermiddagsvila ute i vagnen så då passade jag på att rensa rabatten/gången. 

Efter middagen har vi eller min kära man tagit hand om lite utav äpplena vi har medans jag lekte med grabben. Han gjorde en äppelkaka som vi bjöd hans föräldrar på ikväll. 

Skar upp och la en del äpplen i frysen som man sen kan ha till smulpaj. Och så pressade han lite äppeljuice som vart så god. 

Under dagen så har jag dekorerat grabbens rum med olika djur i dekorplast som jag beställt från fyndiq. Mannen satte upp en mätsticka i samma material igår. 

          
Tycker rummet vart mkt mer ombonat så som ett barnrum ska vara. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0