Boring

Japp så var det åter en ny vecka och vädret har ju inte varit det bästa under dagen. Var ute och gick en promenad med mor min kl 8 i morse, det regnade lite med det var bara sköt men ju närmare vi närmade oss vårat hus efter promenade ju mer började det regna. Vi vart tvungna att springa den sista biten hem så vi inte skulle bli genomsura. Efter promenade så vart det frukost och för en gång skull så åt vi frukost tillsammans hela familjen. Det brukar inte hända ofta, det brukar typ bara inträffa på julafton. Orsaken till att vi alla 3 var sammlade tillsammans och åt frukost var att pappsen hade ledigt från jobbet i dag.

Sen vart det att plugga och lyssna på musik, fanns inte så mkt mer att göra när regnet står i backen. Ringde till min kusin och bestämde att vi skulle ta en fika i morrn här hemma och moffa i oss kladdkaka och prata en massa skit. Det är alltid lika skoj att umgås med henne, hoppas hon tar med sig tvillingarna i morrn för de är jätte söta.

Hade så tråkigt på eftermiddagen så då vart jag lite ego och tog lite kort på mig, det fördrev åtminstonde tiden tills det kom något roligt på teven.

Öjöjöj nu är det bara 3½ dag kvar innan det är dags att trycka igenom den där långa piercingnålen igenom tungan. Börjar bli lite smått nervös men det kommer nog vara värre på fredag när jag sitter på tåget till norrköping och räknar ner minutrarna. Ska hjälpa tiina och chrille att flytta in i deras 2:a under helgen oxå, gud så bra jag kommer att kunna prata eller inte och så ska jag försöka äta kräftor med mina föräldrar på fredagen oxå. Det ska bli spännade och se hur det går..eller inte går.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0