Choklad hjälper mot nästan allt

Jag och natha var hemma hos knasen i dag och fikade, var ju ett tag sen man såg honom. Sist jag träffade honom det var nog under katrineholmsveckan tror jag, har inte större koll för veckorna flyter bara ihop. Annars så har jag inte gjort så mkt mer i dag förutom att pluggat vilket är rätt så uttråkande ibland.

Jag har även varit duktig och tvättat lite kläder där ibland danskens tröja så nu luktar den inte unket längre. Han får väl tillbaka den när han kommer hem i helgen eller så behåller jag den ett tag till.


Gick en runda på stan i dag och det var tråkigt, var typ inte en ända människa ute som man kännde så det gjord än lite deppig så räddningen vart choklad. Efter att ha ätit lite choklad så vart humöret bättre men det känndes ändå jävligt tomt på stan. Fan ta er killar att nu skulle åka in och göra lumpen för innan ni drog iväg så träffade man ju på er var och varannan dag nere på stan, jag saknar det som fan! Fast tur är väl att ni kommer hem nästan varje helg så man kan träffa er.

Tänk att bara en små sak som en viss låt eller bil kan påminna en om personer eller händelser, det behövs inte mkt för att komma ihåg vissa saker. Just nu för tillfället så är himmlen rosa blå och helt underbart fin att titta på, det påminner om de gånger vi vart ute i skogen och festat, när man suttit ute på balkonen och förfestat.  

Åh drömmde en as skum drömm i natt om en utav mina killkompisar, tänker dock inte säga vem det var. Jag kommer inte ihåg så jätte mkt av drömmen förutom att den var skum och olågisk men ändå inte. Undrar igentligen vad den betyder, får väl ta och se om vi har någon bok här hemma som kan tyda drömmar för det skulle vara rätt så intressant att veta vad drömmen betyde.




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0