Up date

Så vad har hänt på senaste tiden? Inte så jätte mkt. Jag har börjat på min nya praktik plats och jag trivs jätte bra även fast det är mkt mindre än på folktandvården.  Annars så har jag haft skola och lyssnat på föreläsning om protetik i 5 timmar men våran lärare är så bra så de där 5 timmarna kändes bara som 2 typ.

Har tittat på film på kvällara med tiina och natha nästan hela veckan vilket har varit trevligt. Vet inte hur många filmer vi har plöjt igenom.

I går i vanlig ordnign så vart det krogen på kvällen men först var det lite förfest hemma hos en killkompis, jag och annelie körde stark på våran cola. Hon efter som hon är med barn och jag för att jag inte kännde för att dricka. Gick ner till san marino där det var rätt så mkt folk, träffade på dan så jag fick tillbaka min hundring som han hade lånat och sen så var han så snäll och bjöd på en pigilin och en lakris shot.

Btw så fikade jag med annelie, madde och susanne i går och det var jätte trevligt. Satt och pratade lite skit och mummsade i och en massa onytigheter.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0