Måndag - skitväder

I dag så har det regnat större delen utav dagen vilket hag inte tycker om för jag vill ha sol o värme. Men tyvärr så får man ju inte allt man vill ha. Det enda posetiva med det här skitvädret var att jag fick min insändningsuppgift färdigskriven o iväg skickad till min lärare så det var ju bra. Annars så har jag mest sutit framför datorn o nördat o sen legat i soffan o slappat.

Detta är min sista sommarlovs veckan innan det är dags att dra igång med praktiken o pluggandet igen. Usch jag vill inte samtidigt som jag vill bli klar med pluggandet så jag kan söka jobb o sen kunna flytta till eget. Men men det är bara 1 månads praktik kvar och 1½ månads pluggade kvar så det kommer nog gå fort, vem vet kanske lite för fort.

Nä kanske dags att sova snart men jag känner mig inte speciellt trött men det vore nog en bra idé att förska vända tillbaks lite på dygnet så det blir lättare att siga upp tidigt sen nästa måndag.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0