En underbar dag

Vaknade vid 10 och satte mig framför datorn och kollade mejlen och lite annat sen vart det till att plugga en liten stund. Sen kliade det i fingrarna så då vart det datorn igen och helgon och msn. Snackade med hälge på msn och bestämde att vi skulle ses nere på stan vid 2 tiden för att sedan gå till paladium.

Var så himmla fint väder ute så vårskorna åkte på, tänkte att det var dags att inviga de i detta fina vårvädret. Satt vid stentrappen nere på stan och solade lite medans jag väntade på hälge sen när han kom så gick vi runt på stan och så träffade vi på emelie och chrisse vid maistor. Sen när vi gick mot stan så träffade vi på david och annelie utan för jc.

Vi drog till paladium sen vid 3 tiden och fikade, victor, sofie och lillen kom och gjorde oss sällskap samt maggan. Satt där och fikade i 2 timmar, träffade på gudrun och helena sen som satt där utanför och rökte. Medans jag, victor, gudrun och helena satt där ute så kom det fram en kille i 20 års ålder  eller rättare sakt han vinglade fram med en systemet påse och frågade om en cigg. Jag flyttade lite på mig så han skulle få lite svängrum när han skulle tända ciggen och då säger han: jag är inte pest smitta utan bara full! Det var en sån jävla klockren kommentar.

Så efter att han hade vinglat iväg (han vinglade så mkt att snuten skulle ha tagit honom för gång fylla om de hade varit där) så började vi as garva. Det var tydligen någon som anntingen firade att våren äntligen var här eller att lönen hade kommit in på kontot idag. 

Men hur som helst så har det varit en jätte skön dag i dag och jag hoppas verkligen vädret håller i sig för man mår så bra och blir så glad när solen är framme och värmer än.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0