Freeeeeeeeeedag!

I går umgicks jag med min kusin och hennes tvillingar och det var skoj men jobbigt. Gick ner på stan och tittade lite i affärerna, hittade ett par underbara solbrillor inne på lindex som jag bara var tvungen att köpa.

Sen när man väl kom hem efter att ha varit på stan var jag helt slut så jag somnade i soffan en stund, det känndes som om tvillingarna hade sugit ur än all kraft man hade. 

Men men nu är det fredag ooch solen lyser riktigt härligt här utanför. Sitter här och nördar och är fruktansvärt sugen på en marsglass samt en iskall smirnoff ice, haha vilken fin kombination det skulle bli  =P

Nä tycker kl kan bli 13 så jag kan ringa och terra tiina och se om vi skulle hitta på något i dag, jag skulle ju visserligen kunna vara duktig och plugga lite fram tills dess att jag ska ringa henne men det känns inte så lockande.

Nä borde nog flytta mig från datorn nu och göra något vettigt som att......titta på teve =P

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0