Full fart

Det har varit full vart på mig i dag sen jag steg upp vid 10 tiden. Har hunnit med att sitta framför datorn och nördat, bakat chokladrutor,pluggat, tvättat, dammsugit hela huset samt varit nere på stan och fikat med david, victor, annelie, kricke, hälge och gudrun.

Åt vårullar till middag och efter det så fick min mor och jag ett ryck och gick en lång promenad och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Just nu så tittar mina föräldrar och jag på en beckfilm sammtidigt som jag sitter och nördar här. Ska snart fixa till mig för jag ska träffa victor vid 21 för vi ska tydligen hem till natha innan vi drar ner på krogen.

I morrn är det torsdag och då ska jag fika med kusinvitamin och hennes kids samt så ska jag försöka att plugga lite oxå.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0