Helgen den 23 - 25/3

I fredags så hade jag praktik under dagen och efter att jag hade slutat för dagen gick jag ner till svenssons foto och hämtade ut bilder som jag hade skickat in för framkallning. Sen vart det till att traska hem och sätta in bilderna i fotoalbumet och vila en liten stund innan det var dags för middag.

Efter middagen var det dags för att göra sig i ordning för jag skulle hem till victor på förfest men först gick jag förbi hemma hos tiina och utfodra hennes katter för hon hade åkt till västerås. Var där en liten stund och lekte och kelade med katterna. Sen vart det hem till victor och förfesta med polarna, hade bestämt mig för att börja dricka igen efter att ha varit nykter i 10 veckor.

Det gick väl inte så jätte bra med drickandet, hade en vinflaska med mig men lyckades bara dricka typ 1/3 utav det för det smakade inte så bra så jag försökte dricka lite cider med det var lika meningslöst det med. Sen vid kvart i elva så bar det ner till san marino där man minglade runt och träffade på jari, danne och robban mm. Jari vart förvånade att jag för en gång skull inte var nykter nere på krogen så han bjöd mig på en cider som jag var tvungen att dricka upp, jag pallade bara att dricka halva så wearner och tomas fick hjälpa mig att dricka upp resten.

Sen vart det efter fest hemma hos victor där vi spelade mario cart och tittade på film, kom hem klockan 10 på morgonen och han och sova 2 timmar innan min kusin kom med sina 3 ungar.

Drog hem till tiina sen och slappade där sen drog vi hem till en killkompisoch tittade på film sen vart det hemgång och försöka ta igen förlorad sömn vilket jag känner nu att jag inte har lyckats med men men jag är endå ledig hela veckan som kommer så då kan jag ta sovmorgon varje dag. Annars så har jag inte gjort så mkt i dag, mest bara slappat framför teven.

Åh btw så hade jag lite tråkigt i torsdags så för att fördiva tiden så åkte digitalkammeran fram och här nedan för kommer några bilder som jag tog för att fördriva tiden för man kan ju inte alltid ligga och sova när man har tråkigt.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0