Lista

Kännde för att kasta upp en sånn härn onödig lista igen ^^


JAG ÄR: Madde
JAG KOMMER IFRÅN: Katrineholm
JAG SAMLAR PÅ: Humm..inget
JAG BLIR GLAD AV: Musik, vänner
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Många saker...
VEM KRAMADE DU SENAST? Annelie
VAD SA DU SENAST?: ?Ses i morrn." 
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Bra fråga..ingen
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Sex
VAD HAR DU NU: Definiera?
HAR DU SNYGGA SKOR? Ja enligt mig själv.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: ??God morgon?
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Förhäxad
HAR DU KÖRKORT: Nej
BRUKAR DU KOMMA I TID: Alltid
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Godis
HAR DU BRA KONDITION: Ja rätt så
NÄR MÅR DU BRA: När jag är med mina vänner 
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: I går 
HUR KÄNNER DU DIG NU: Uttråkad, seg
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart, vitt
KAN DU LAGA MAT: Klart att jag kan!
VAD PLUGGAR DU: Till tandsköterska
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Beror helt på vems fötter
ÄR DU SMART: Ja, så där lagom smart
BLIR DU BRA PÅ KORT: Om jag tar de själv blir jag super bra på kort
VAD HAR DU PÅ DIG: Jeans och t-shirt
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Japp det är jag
VAD SAKNAR DU: Kärlek, omtanke, ett förhållande
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Humm..kommer inte ihåg
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Japp det hade jag 
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Vatten 
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gillar båda
RAKAR DU BENEN: Ja
ÄR DU NYTTIG: Ja och nej
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: Det är olika
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Nej
PROJEKT JUST NU: Inget
VAD BORDE DU GÖRA: Plugag till mitt prov 
VAD VILL DU GÖRA NU: Ha sex, festa
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Ja
JAY LENO SHOW: Det funkar i brist på annat att se
ÄR DU BLYG: Ibland
ÄR DU POLITISKT AKTIV: Nej
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Vid 11 tiden 
VILKEN KLASS GICK/GÅR DU I? Gick i 3CD
VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG? TYp VG tror jag det var
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Instrument är inte riktigt min grej 
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Hållt på med hästa
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Det spellar ingen roll
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Nej
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det beror på vad jag dricker
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Nä inte vad jag minns 
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN? Oj vart ska jag börjar någon stanns
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR Kille FÖR EN DAG? Ha sex
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Nej
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Ja
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Min familj o mina vänner
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? I överlag så är jag det
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Komme rinte på något nu
VAD VILL DU JOBBA MED? Tandsköterska eller personlig assistent
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Ja
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Min familj och mina närmaste vänner
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? Sova, va med vänner 
GÖRA IKVÄLL: Titta på teve och sova
MORGON? Banken
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Träffa alla vänner i morrn  


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0