Onsdag

Vaknade rätt så tidigt i dag för att vara ledig. Satte mig en snabbis framför datorn innan det var dags att va duktig o plugga inför provet som jag har i morrn. Kan ju säga att min motivation för att plugga ligger typ på botten och att jag typ inte har läst något alls inför provet även fast jag har haft över 2 veckor på mig. Hmmm illa jag vet men jag skyller på att jag inte har haft ork efter som jag har haft vattkoppor.

Var nere på stan med victor i dag och letade efter en student present till annelie. Efter mkt om och men så lyckades vi faktiskt hitta en present åt henne o jag tror hon kommer att gilla den skarpt. Han med en fika med min kusin och hennes vild djur till ungar men ack så söta de är. Han med en runda i lite affärer oxå innan hon var tvungen att åka iväg. Sen vart det en fika med victor o tiina på paladium innan det var dags att dra hem o fixa mat.

Nu så har jag bara suttit o pluggat som en tok, har dock tagit små pausar o nördat lite framför datorn som nu. Kännde att det var time att uppdatera bloggen lite. Usch har ont i magen o mår illa, beror säkert på att jag har ångest inför provet i morrn. Ja det vara väl allt jag hade att skriva här för tillfället.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0