Onsdag o lite övrig skit

Hade jag fått velat hade jag inte gått upp ur sängen i morse men så kom jag ju på att jag skulle fika med annelie, victor, tobbe o natha så då gick det genast lite bättre att komma upp ur sängen. Hämtade upp victor kvarit i 1 sen möte vi natha vid tunneln sen uträttade vi små ärenden på stan innan vi begav oss hem till annelie o tobbe för att fika.

Alice var inte på så jätte bra humör men det gjorde oss inget för hon är så super duper söt så hon kommer undan med det :) Vi moffade i oss kladdkaka o drack cola. Natha flätade in dreads på annelie o det vart skit snyggt. Vi tittade på när tobbe, jocke och jhonny flyttade annelie o tobbes soffa ut till vardagsrummet... det var inte så jätte intressant  :P Hade hoppats på att det skulle komma upp någon snygg elektriker som skulle dra el till annelie o tobbes tvättmaskin men icke då, kom inte en jävle. Jag fick istället mess från herr jönköping..whay det vet jag inte.

Nä ska snart leka lite med min kamera o ta lite ego bilder vem vet kanske blir en ny pressbild på helgon oxå o kanske nått nytt kort i galleriet. Ska ut med victor en sväng på korgen sen vid elva tiden men ska inte vara ute så jätte länge för jag ska på möte i morrn på arbetsförmedlingen o det suger fett!

För övrigt funderar jag på om jag har gått o fått känslor för en person, fuck  jag tycker inte om känslor. Eller rättare sagt jag tycker inte om att få sådanna känslor. Annars så funderar jag på om det står rikigt rätt till i mitt huvud o psyke. Det känns som om något är fel men kan inte rikigt sätta fingret på vad de är, vem vet kanske bara är paranoid.

Längtar till nästa fredag då jag o brudarna ska till norrköping för att gå på stan o shoppa lite o sen gå ut på kvällen. Det ska bli skönt att gå ut i en annan stad o träffa nytt folk o få känna en annan atmosvär. Visst det kan va skoj att gå ut här oxå men det är nästintill samma människor ute samma gång o alltif finns det en o annan person som man ogillar starkt eller bara inte vill träffa på.


Förövrigt igen så är jag uttråkad på att vara arbetslös, ge mig ett jobb nu! Jag vill tjäna pengar o sen vill jag göra nått istället för att bara gå runt hemma dag ut o dag in. Har på köpet fått städmani vilket på ett sätt är bra för då är det rent o snyggt i mitt rum o resten utav huset.

Nä nu känns det som om att kamerar ropar efter mig att jag ska ta lite bilder. Vem vet har jag ork så kanske jag kastar upp lite bilder här.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0