Senaste tiden

Har inte skrivit här på över 1 månad och det är rätt så mkt som har hänt  under den tiden. Jag har pluggat färdigt så nu är man arbetslös och söker jobb som en tok, håller även på att försöka ta körkortet. Det går riktigt bra, ska försöka övertala min far att övningsköra med mig sen framöver.

För ett tag sen så tog åskan min dator och modemet så all musik och bilder försvann men jag känner mig inte så jätte ledsen, shit happens men visst det är tråkigt att korten är borta men jag hade framkallat de kort jag verkligen tycket om. Så nu sitter man vid mammas bärbara dator och surfar med det nya modemet.

Har hunnit med att festa en hel del i vanligt ordning och träffat gammla skolkompisar vilket var skoj. Annelie och tobbe har fått en jätte söt dotter som heter alice, hon är lite mer än 1 månad nu. Åh det är nästan så man själv vill ha barn när annelie har med alice men barn får vänta ett bra tag till för min del.

Min mor har skadat tummen för ca 1½ månad så hon är hemma och sjukskriven så hon och jag gör varandra sällskap här hemma efter som jag ännu inte har något jobb. Hon och farsan ska åka till cypern nästa måndag och vara borta en veckan och då ska jag passa huset.

Ja det var lite om det som har hänt under tiden medans jag inte har skirvit, Om jag skulle skiva ner precis allt som har hänt skulle det säkert bli en uppsatts på 3 sidor eller nått sånt och det har jag inte ork till.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0