Bullshit!

Var lite trött och seg i dag när jag vakande men det berode på att jag har jobbat hela helgen. Var och fikade med stefan nere på hembagarens. Gick hem till honom sen så jag fick träffa elvis som är hans spindel. Är inte så speciellt förtjust i spindlar men han var fin där han satt i sitt terarium. Kollade lite på dum och dummare innan han skulle iväg till jobbet och jag skulle nere till bilskolan och fixa lite saker.

På tal om överskriften så träffade jag en person påvägen hem, en föredetta vän som nu är bekant till mig. Vi hade kommit överens att vi skulle heja på varandra och så när man träffades på stan men tydligen inte. Jag hade tänkt säga hej i dag men personen ifråga tittade surt på mig så jag avstod. Jag tycker att säger man en sak så kan man ju försöka att hålla det eller är jag helt ute och cyklar? Jaja, jag skiter i det, tycker dock bara det var lite tråkigt att man inte kan bete sig vuxet.

Träffade Lii och natha vid sultans sen när jag var påväg hem så jag slog mig ner en stund hos de och snackade lite skit. Vi satt på ute serveringen och njöt utav det halv fina vädret när det helt plötsligt kommer värdens regnskur. Efter en stund vart det uppehåll sen så kom det en hagelskur istället. Skyndade mig hem sen när det var uppehåll efter som jag så smart hade glömt paraplyt hemma.

Har bara tagit det lungt i kväll, legat i soffan och lyssnat på musik. Lyckade somna en stund också, har en tidens till att göra det när jag ligger och lyssnar på musik. Nej jag ska väl bänka mig framför teven snart och se om det finns något roligt att titta på.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0