Trööööööööööööööött!

Började jobba kl 12 i går och slutade 20.30, jobbade med både kristina och karin. Det var lugnt och flöt på i bra tempo hela dagen. När jag kom hem var jag trött och naturligtvis så ska mitt internet krångla så då vart jag grinig också. Hoppad ein och tog en snabb dusch sen vart det att titta på teven en stun innan det var dags att krama kudden.

Har inte sovit så jätte bra i natt men det är sånt som händer, börjar jobba om 45 minuter  så jag ska gå om en halvtimme så jag hinner byta om och så. Känner verkligen inte för att jobba, vill hellre ligga i sängen och sova för jag är trött som tusan. Det är skönt att jag bara jobbar till halv 4 och till dess ska jag nog överleva. Klara jag mig bara igenom först frukosten och sen lunchen så tickar kl på bra och utan att man vet ordet utav så får man gå hem.

Ditt ord
Postat av: Gabriella

God morgon har du sovit gott?

2008-04-13 @ 07:00:18
URL: http://dancinginstars.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0