2 augusti

I dag gick jag upp kvart i 9 för att köra ut veronica till fiskeboda då hon skulle jobba efter som hennes bil är paj. Sen när jag kom hem vart det ner på stan och handla lite grejer. Bland annat så inhandlade vi en födelsedagspressent till min kusins ena son, han fyller år i dag. Så grattis leopold på födelsedagen!

Sen när jag kom hem så tänkte jag läsa min bok vilket jag lyckades med i 15 min innan jag somnade. Det var inte för att boken var tråkigt utanför att jag var extremt trött. Ska iväg på fest i kväll hemma hos barbro, sak bli mkt trevligt. Sen bär det av bort till grendels (tror det stavas så) MC klubb för mer festande senare i kväll.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0